Ένα εντυπωσιακό trend που κάθε άλλο παρά ως απειλή του χρόνου δεν μεταφράζεται.
Ο πραγματικός χρόνος – real time- στη «δική μας γλώσσα» είναι πλέον συνώνυμο του on line.
Ο NOWισμός μεταγλωττισμένος, δεν είναι παρά η έκφραση μιας σφοδρής επιθυμίας των καταναλωτών για στιγμιαία ικανοποίηση που διενεργείται και χτίζει μάρκες ακόμη και τώρα, αυτή τη στιγμή που… « μιλάμε» με πλήθος προϊόντων, «έξυπνες» τεχνολογίες για «έξυπνα» κινητά, barcode scanning, sharing info with friends, twitters, υπηρεσίες.
Η μέγα αυτή τάση του «ΝΟWISM» έχει και θα συνεχίσει να έχει μεγάλο αντίκτυπο στα πάντα από την κουλτούρα των εταιριών, τις πελατειακές σχέσεις, τις τακτικές καμπάνιες έως και τις καινοτομίες των προϊόντων.
Η αβεβαιότητα του αύριο ενισχύει το σήμερα, το current, το τώρα, σε όλα τα επίπεδα.
Επηρεάζει την ιδιοσυγκρασία ακόμη και εκείνων που προγραμμάτιζαν τα πάντα σε λίστα!
Το «Σκέφτομαι και προγραμματίζω για/το αύριο» δεν θα ήταν τολμηρό να πούμε ότι μάλλον δεν θα είχε προοπτική επιτυχίας, εάν επρόκειτο να υποστηρίξει ΣΗΜΕΡΑ μία καμπάνια για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία.
Αναλογιστείτε την πληθώρα των προϊόντων, των υπηρεσιών και της εμπειρίας που παρέχεται στους καταναλωτές και εκπληρώνει την ασυγκράτητη επιθυμία τους για άμεση ικανοποίηση. Κάθε φορά που επιλέγουμε on & off line έχουμε ήδη εκδηλώσει την επιθυμία μας για το τώρα!
Ο NOWισμός ως τάση ορίζει την συμπεριφορά των καταναλωτών που μεταπηδούν σε κάτι τι στιγμή που πραγματικά μπορούν! Η ανάγκη εξακολουθεί και είναι η ίδια δεν αλλάζει απλά υπάρχουν νέοι τρόποι που την εκπληρώνουν. Οι τρόποι αλλάζουν όχι η ανάγκη.
Μάρκες και εταιρίες δεν έχουν παρά μία επιλογή να ενστερνιστούν την χαρά του «τώρα» σε όλο το χαώδες μεγαλείο της, την αλήθειά του και τον ενθουσιασμό του.
Οι «twitters» κοινώς «πειραχτήρια» αυτού του κόσμου, προσφέρουν σε πραγματικό χρόνο, στιγμιότυπα αυτών που ο κόσμος σκέφτεται, κάνει, διαμαρτύρεται (εάν όχι παλεύει…) για / και ενάντια στην αγάπη, στην αναθεώρηση των πάντων, αγοράζοντας, νιώθοντας, συμμετέχοντας, προσφέροντας, κουτσομπολεύοντας, ρωτώντας για την προσοχή, την κατανάλωση, την επικαιρότητα, το άκουσμα…
Οι μάρκες πρέπει να διεισδύσουν σε αυτό τον καθολικό εγκέφαλο και να νιώσουν τον online σφυγμό του! Και εμείς που δημιουργούμε LOVEMARKS μαθαίνουμε να ζούμε στο τώρα από τώρα, να το μοιραζόμαστε, να το συζητάμε προσφέροντας “real time” αληθινό και πολύτιμο χρόνο στην εξυπηρέτηση πελατών, προσφορών, προϊόντων, διαφημίσεων, feedback κόκ.
Για τις στατικές μάρκες ο NOWισμός θα σημαίνει επίπονο, χωρίς ζωή… μέλλον.
Εύη Διακολιού
Πηγή & έμπνευση: trendwatching.com
No comments:
Post a Comment