Thursday, September 23, 2010

From fashionista to recessionista...

Η κρίση, όπως τη λένε όλοι, είναι πια εδώ. Μετά την ανεμελιά που επέβαλλαν οι 35+ βαθμοί του καλοκαιριού, έχει έρθει η ώρα και η διάθεση, μάλλον, να μας απασχολήσει η κρίση.
Εκτός από όλα αυτά που ξέρουμε, περιμένουμε και φοβόμαστε η κρίση φέρνει και άλλα... Φέρνει νέα trends στην καθημερινή μας ζωή.

Όλα τα fashion sites λένε πως είναι η εποχή να αρχίσουμε να κάνουμε αγορές… από την ντουλάπα μας: να κατεβάσουμε τα χειμωνιάτικα, να ξεθάψουμε όλα τα ρούχα που μέχρι πέρσι βαριόμασταν, θεωρούσαμε démodé, αλλά λυπόμασταν κιόλας να χαρίσουμε, και να τα δούμε με άλλο μάτι. Μπορούμε να τα συνδυάσουμε με πιο καινούρια ρούχα, να τα τροποποιήσουμε ελαφρώς, να θυμηθούμε τι πραγματικά μας είχε αρέσει όταν τα είχαμε αγοράσει…τότε και να τα φορέσουμε πάλι.

Ο fashionistas που με το πρώτο δροσερό αεράκι έτρεχε να βάλει στην ντουλάπα του το πρώτο καινούριο χειμερινό ρούχο, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του, με το καμηλό πουλόβερ που είναι φέτος της μόδας, δεν υπάρχει πια. Το άλλοτε Zara μαγαζάρα, που ικανοποιούσε κάθε στιλιστική μας ανησυχία, φέτος δεν θα είναι μέσα στα to do list κάθε μήνα.

Ο recessionistas σκέφτεται πιο έξυπνα και οικονομικά, αλλά πάνω από όλα δεν χάνει το –ista του, αυτή την τόσο chic κατάληξη. Μπορεί όλα τα sites & blogs να έχουν γεμίσει με tips για να κάνεις τα παλιά σου ρούχα να φαίνονται καινούρια, να μάθεις μόνη σου να τα μεταποιείς στο σπίτι, και να ανταλλάζεις ρούχα με την αδερφή σου και τις φίλες σου, αλλά σε όλα αυτά θα βρεις και ένα ακόμα tip. «Επένδυσε σε 1 καλό ρούχο για κάθε σεζόν». Αγόρασε 1 καλή τσάντα, 1 καλό παλτό, 1 επώνυμο παντελόνι και κατά τα άλλα ζήσε με αυτά που έχεις.

Το 1 και καλό είναι μια έννοια που είχαμε ξεχάσει όλοι μας, κατακλυσμένοι από την πληθώρα των επιλογών και των προτάσεων, που μας ξεμυάλιζαν στην προ κρίσης εποχή. Το 1 και καλό όμως φαίνεται ότι θα αρχίσουμε να το λέμε όλο και πιο συχνά πια.

Το ίδιο όμως θα πρέπει να αρχίσουν να λένε και τα brands. Να μας δίνουν δηλαδή πολύ καλούς και ουσιαστικούς λόγους για να επιλέξουμε αυτό το 1. Θα πρέπει να κάνουν μία στροφή στην πραγματική αξία που έχει κάθε brand στην καρδιά του και να καταφέρουν να την αναδείξουν με τον καλύτερο τρόπο. Η έννοια των Lovemarks για τα οποία δουλεύουμε στην ΑΔΕΛ γίνεται πιο επίκαιρη από ποτέ.

Recessionistas, ανακαλύψτε φέτος τα δικά σας Lovemarks!!!

Δήμητρα Πετρίδη
Account Supervisor

No comments: