Tuesday, September 28, 2010

Πρώτη μέρα στο σχολείο.

Μάιος 2008. Πρώτη μέρα στο σχολείο της ADEL.
Όσο αφορά την προετοιμασία για την πρώτη μέρα στο σχολείο ..μια αγωνία την είχα!
Αυτό είναι φυσιολογικό και συμβαίνει σε όλους νομίζω.
Παράλληλα εστίασα στα θετικά σημεία…
Στα καινούργια πράγματα που θα μάθαινα, στους καινούργιους συμμαθητές, στην τέχνη.
Έκπληξη και ενθουσιασμός από τη μια, φόβο για το άγνωστο από την άλλη.
Απόψεις για την διαφήμιση είχα ακούσει αρκετές..όπως ότι είναι μισητή για πολλούς, αγαπητή για άλλους..
Οι απόψεις διίστανται.
Πάντα ήθελα να γνωρίσω αυτό τον μαγικό κόσμο με τους δημιουργούς της..
Οι μέρες στο καινούργιο σχολείο είναι μια περίοδος προσαρμογής που απαιτεί προετοιμασία.
Έχοντας στα χέρια μου το Workflow προσπάθησα να αποστηθίσω αυτά που έγραφε.
Αρκετές καινούργιες λέξεις…memo, traffic, εκτιμήσεις χρόνους, μακέτες
Τα είχα μάθει απέξω, στην πράξη όμως…
Οι μήνες περνούσαν…και έχοντας ικανούς δασκάλους στο πλάι μου …
Έγραψα τα πρώτα μου Brief, debrief.. ήρθα σε επαφή με ανθρώπους διαφορετικούς.
Δούλεψα το πρώτο Spec… Μοναδικές εμπειρίες!
Σε αυτό το χώρο αφήνεις την φαντασία και την δημιουργικότητα ελεύθερη..
Σε μαγεύει η διαφήμιση…
Έτσι μάγεψε και εμένα όταν την πρωτογνώρισα πριν από λίγα χρόνια…
Κάθε μέρα που βρίσκομαι κοντά της όλο και κάτι καινούργιο έχει να μου προσφέρει.
Είμαι από τους τυχερούς που βρίσκομαι και μεγαλώνω σε αυτό το σχολείο που ονομάζεται ADEL!
Δίπλα σε ανθρώπους που την αγαπούν και έχουν όρεξη να σε διδάξουν ακόμα περισσότερα .

Λένα Κονίτσα
Account Executive

No comments: