Thursday, December 2, 2010

ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ…ΧΡΥΣΗ!

Η εμπειρία μου στη διαφήμιση, μου έχει αποδείξει ότι όταν θέλεις κάτι πολύ και πιστεύεις σε αυτό, τότε το σύμπαν συμμαχεί μαζί σου για να γίνει.

Τι εννοώ;

Όλα ξεκίνησαν μια μέρα που εμφανίστηκε στο γραφείο μου o συνάδελφος και creative Νίκος ο οποίος μου είπε την ιδέα του για ένα ραδιοφωνικό σενάριο.

Η ιδεά του με ενθουσίασε τόσο πολύ που δεν την άφησα να πέσει κάτω. Όσο περισσότερο το δουλεύαμε τόσο περισσότερο πίστευα σε αυτό και με σίγουρη και θετική σκέψη την ίδια στιγμή, με ένα τηλεφώνημα στο στούντιο, με ένα σωστό brief , και με εκφωνητή τον ίδιο τον ηχολήπτη ξεκίνησε η παραγωγή. Η παραγωγή έγινε μέσω τηλεφώνου και σε ένα τέταρτο είχαμε στο mail μας, το ραδιοφωνικό.

Το σενάριο ευφυές, η παραγωγή καταπληκτική, οπότε και το ραδιοφωνικό βγήκε τέλειο αν σκεφθεί μάλιστα κανείς το πόσο γρήγορα υλοποιήθηκε.

Ο πελάτης, ενθουσιασμένος με την πρότασή μας, αναγνώρισε αμέσως την πολύ καλή δουλειά και μας έδωσε την έγκρισή του. Αυτό συμβαίνει όταν έχεις ένα πελάτη προχωρημένο που σκέφτεται προοδευτικά και πιστεύει σε σένα.

Άξιζε!! Και ό,τι αξίζει, συνήθως, βραβεύεται! Έτσι λοιπόν και αυτή η δουλειά μας βραβεύτηκε στο ελληνικό φεστιβάλ με Grand Ermis και Gold.

Τα συστατικά λοιπόν για τη συνταγή της επιτυχίας που, κατά τη γνώμη μου, πάντα πετυχαίνει;

Πολύ θετική σκέψη

Σωστή επικοινωνία

Γρήγορες κινήσεις

Υπάρχει πάντα το μπορώ γιατί θέλω

Και όλα γίνονται γιατί Nothing is impossible.

Πέγκυ Μελισσάρη

Radio&TV producer

No comments: