Monday, December 13, 2010

UBI Useless – Bingo – Idea


Παρασκευή βράδυ στο σπίτι. Το ξαδερφάκι, ένα τυπάκι γύρω στα 16, μπαίνει στενοχωρημένο στο σπίτι.

Η γιαγιά ρωτάει με απορία:

«Τι έγινε αγόρι μου; Τι έπαθες;»

Ο μικρός απαντάει:

«Άσε γιαγιά, έφαγα Χ»

Και η γιαγιά:

«Δεν σου έχουμε πει με τη μαμά σου να μην τρως έξω;»

Να’ το! Το βρήκες!

Από εκεί που δεν το περίμενες. 10 ώρες στο γραφείο σβήστηκαν σε 3 δευτερόλεπτα.

Αυτή είναι η ατάκα που έψαχνες για την επόμενη καμπάνια.

Μπορεί το παράδειγμα να είναι… τυχαίο, αλλά η αλήθεια είναι ότι γύρω μας συμβαίνουν «ξεκάρφωτα» πράγματα, που εύκολα μπορούμε να τα φιλτράρουμε και να τα «κουμπώσουμε» στη δουλειά μας.

Και τότε είναι που συμβαίνει το UBI:

Μια άχρηστη πληροφορία, από το πουθενά, πετυχαίνει διάνα και γίνεται αυτό που έψαχνες (χωρίς μάλιστα να ξέρεις ότι το έψαχνες!!!).

Ένα πετυχημένο σλόγκαν μπορεί να ακουστεί από ένα σερβιτόρο σε μια καφετέρια και ένας διάλογος στο γήπεδο μπορεί να γίνει εύκολα ραδιοφωνικό μήνυμα.

Ακόμα και το κουτσομπολιό στο κομμωτήριο μπορεί να δώσει insights για την επόμενη καμπάνια!

Προσοχή όμως: Το μυστικό συστατικό του πετυχημένου UBI είναι να μην το αναζητήσετε ποτέ εκούσια.

Αν βγείτε στους δρόμους και ρωτήσετε κάποιο περαστικό «Καλησπέρα, μπορείτε να μου πείτε κάτι ξεκάρφωτο; Θέλω να το χρησιμοποιήσω στη δουλειά μου», είναι πιο πιθανό αντί για το UBΙ να βρείτε τον μπελά σας.

Με λίγα λόγια:

· Το UBI υπάρχει παντού γύρω μας.

· Το UBI υπάρχει μεν παντού, αλλά δεν μπορείς ποτέ να το βρεις. Σε βρίσκει αυτό.

· Το UBI θα εμφανιστεί εκτός τόπου και χρόνου. Στα πιο κουφά μέρη, στις πιο περίεργες καταστάσεις. Αρκεί να έχεις μάτια, αυτιά και μυαλά ανοιχτά.

Κλείνω με την πρώτη άχρηστη πληροφορία που googlαρα:

«Το 23% των βλαβών στα φωτοτυπικά μηχανήματα προκαλείται από ανθρώπους που φωτοτυπούν τα οπίσθιά τους.»

ΟΚ. Άσχετο.

Άσχετο ή μήπως ένα χιουμοριστικό viral video για μελάνια, εκτυπωτές ή ακόμα και χαρτιά υγείας;

Χρήστος Παπαβασιλείου

Copywriter

No comments: