Είμαστε στη αρχή μιας σημαντικής αλλαγής στον τρόπο έρευνας, κατανάλωσης και διαχείρισης της πληροφορίας. Η δεκαετία του 2000 ήταν η «δεκαετία της Google».
Όπως τα τελευταία 10 χρόνια, έτσι και αυτή η εποχή είναι εποχή δραστικών αλλαγών για τις διαφημιστικές εταιρίες και τις εταιρίες media.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του διαδικτύου όπως το Compete.com το Facebook είναι πλέον η νούμερο ένα πηγή σε traffic ξεπερνώντας ακόμα και την Google. Ίσως στην Ελλάδα να είμαστε ένα βήμα πίσω αλλά σίγουρα ακολουθούμε το trend.
Γιατί όμως έχει διαδοθεί τόσο πολύ η χρήση του social networking;
Το σημαντικότερο που προσφέρουν τα social networking όπως το Facebook (που είναι το πιο διαδεδομένο αυτή τη στιγμή) είναι η δυνατότητα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ που προσθέτει αξία σε αυτές τις ενέργειες του διαδικτύου που μέχρι πριν από λίγο ήταν μοναχικές εμπειρίες, όπως άλλωστε επιβεβαιώνει το online gaming. Η νέα γενιά site μας δίνει τη δυνατότητα να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις μας με τους ανθρώπους και κυρίως με αυτούς που νοιαζόμαστε. Όμως όσο περισσότερο χρόνο περνάμε στα site του social networking τόσο περισσότερο τα χρησιμοποιούμε για τις online activities τύπου email, chat , ενημέρωση, έρευνα, ακόμα και αγορές.
Πολλές εταιρίες έχουν αντιληφθεί την αξία της κοινωνικοποίησης και προσελκύουν τους καταναλωτές μέσα από το Facebook. Tο social networking κατακτάει το web με σταθερά βήματα παρόλη την κριτική που δέχεται για θέματα όπως η προστασία προσωπικών δεδομένων. Με το ρυθμό αυτόν υπολογίζεται ότι το Facebook θα γίνει το 1 website στον κόσμο σε λιγότερο από 3 χρόνια γιατί όχι και στην Ελλάδα;
Τι σημαίνει αυτό;
Τα ατομικά website χάνουν ολοένα και περισσότερο την αξία τους και οι μάρκες θα εστιάσουν στη δημιουργία δυνατής παρουσίας εκεί όπου υπάρχει η δυνατότητα να πλησιάσουν περισσότερους καταναλωτές αλλά και να χτίσουν «προσωπικές» σχέσεις μαζί τους.
Δεν πρέπει λοιπόν να εκμεταλλευτούμε το social networking αναλόγως και στο χώρο της διαφήμισης;
Monday, May 10, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment