Ο κόσμος του marketing είναι πάντα σε αναζήτηση νέων τρόπων προσέγγισης του καταναλωτή ώστε και να τον εντυπωσιάσει αλλά και να μάθει όσο περισσότερα μπορεί για αυτόν.
Μια νέα εφαρμογή μπορεί να μετατρέψει ένα κουτάκι αναψυκτικού σε κανάλι επικοινωνίας με τον κάτοχό του! Με ένα απλό download του application μπορείς να «επισυνάψεις» οτιδήποτε αρκεί να έχει barcode και με ένα απλό scan να εμφανίζεται στον υπολογιστή ή κινητό σου.
Από μια συνταγή που κρύβεται πίσω από τo barcode του κουτιού των δημητριακών σε ένα βιογραφικό που είναι «συνημμένο» σε μια business card.
Εφαρμογές υπάρχουν άπειρες, ωστόσο στο δικό μας χώρο είναι μια ευκαιρία μοναδικής επικοινωνίας με τον καταναλωτή.
Η τεχνολογία έχει προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα και η κάθε εταιρία θα μπορεί να ξέρει που και πότε κάποιος έκανε scan το προϊόν τους καθώς και θα μπορεί να «συζητάει» και να χτίζει επαφή με καταναλωτές που έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή στο παρελθόν.
Τι καλύτερο για τη βάση δεδομένων των πελατών της κάθε μάρκας!
Σκοπός: μια νέα τεχνολογία ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ και προσφέρει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αυτόν που τη χρησιμοποιεί πρώτος αλλιώς γίνεται και αυτή με τον καιρό ένα «τετριμμένο και αναμενόμενο» προωθητικό τέχνασμα του κόσμου του marketing στα μάτια του καταναλωτή…
Monday, May 17, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment