Ο ορισμός λέει: «κουτσομπολιό είναι να μιλάς για κάποιον όταν αυτός απουσιάζει». Όμως, το να μιλάς για κάποιον είναι τόσο συνηθισμένο που ο καθένας μπορεί να γίνει κουτσομπόλης, χωρίς μάλιστα να το αντιληφθεί ή να το θέλει. Όμως οφείλουμε να το παραδεχτούμε. Όλο και κάποιος «αδειάζει» ένα νέο στο αυτί μας, σχεδόν καθημερινά. Και το μυστικό, δίνει άλλη διάσταση στην πληροφορία. Ριζωμένο στα γονίδια μας, είναι σχεδόν αδύνατο να μην την αναμεταδώσουμε, πόσο μάλλον αν είναι ζουμερή. Όχι για τη διαστρέβλωσή της αλλά για το SHARING!
Το «κουτσομπολεύειν» όμως έχει έναν κοντινό συγγενή, πιο αθώο. Το «σχολιασμό». Έτσι μπορείς να διαβιβάζεις πληροφορίες, σε συνάρτηση με την εμπειρία σου, χωρίς τύψεις. Μπορεί να πετύχεις τον Σάκηηη στο Μαγειρείο, ένα γνωστό σου που αγοράζει Cialis, μία φίλη που -επιτέλους- κοιμάται ήσυχη με ΝΟΥΝΟΥ. Μπορείς άφοβα να ανοίξεις ένα πηγαδάκι για το Biosilk που κάνει τα μαλλιά μεταξένια, για την καντίνα με τις ληγμένες Coca-cola, για το κομμωτήριο με την κακόγουστη διακόσμιση και τα απίστευτα coupes de cheveux με μόνο 10 ευρώ. Το μοιράστηκα με πολλές και ΤΩΡΑ δεν βρίσκω πότε ραντεβού. Δεν ξέρω γιατί το πήρα πάνω μου, είμαι όμως σίγουρη ότι έκανα μία ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ με μηδέν κέρδος για μένα και μηδέν κόστος για την κυρία Αγάπη, Με Τεράστια Επιτυχία.
Η από-στόμα-σε-στόμα διάδοση φαίνεται να λειτουργεί όλο και περισσότερο στις μέρες μας. Και αφού διανύουμε μια εποχή γενικευμένων πιέσεων, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε όλοι είναι να ανοίγουμε λίγο περισσότερο το στόμα μας.
Copywriter
Ειρήνη Γαρυφαλλίδου
No comments:
Post a Comment